01/09/2011 Yıldızbaşı Klasik Denemesi/Aladağlar – Pelin Evrem

Rota: Yıldızbaşı Klasik

Kullanılan Ekipmanlar: Kask, Telsiz

01 Ekim 2011 (Cumartesi)

11’de Salim Abi’yle buluşup 11.30 Taylanlar’ın ve Volkanlar’ın ekibiyle yola çıktık. 12.30’da Arpalık’a ulaştık. Volkanlar’ın ekibiyle Arpalık’ta ayrılıp Taylanlar ve ben kamp yerimiz olacak Dipsiz Göl mevkiine doğru yola koyulduk.16.00’da Tanju Duru’yu anmak için Oba Yeri’ne ulaştık. Arkadan Volkan, Uğur ve Alev de bize ulaşmıştı. Anmamızı gerçekleştirip etrafı tanıdıktan sonra 17’de kamp alanına geri döndük. Taylanlar’ ın ekibiyle ortak kullandığım çobanın çadırında bir şeyler yiyip zaman geçirdikten sonra 19.40’ta erken yattık.

02 Ekim 2011 (Pazar)

4.30’da Taylan’ların kamptan ayrılmasıyla uyandım. Havanın karanlık ve faaliyete başlamam için saatin daha erken olduğunu düşündüğümden uyumaya karar verdim. Fakat çadırın etrafından gelen tıkırtılar ve garip sesler yüzünden biraz gerildim uyuyamadım. Havanın aydınlanmasını bekleyip çadırdan çıkıp etrafa bir göz attım. Kimsenin olmadığını görünce gelen her neyse gittiğini anlayıp, bir şeyler yedim.Çantamı hazırlayıp 7’de kamptan ayrıldım. 07.15’te Dipsiz Göl’deydim. 08.15’te rotanın altındaydım, biraz mola verdim. Çarşaklarda debelenirken sırta doğru yükselmeye başladım. Çarşaklarda yükselirken oldukça zorlandım yükseldikçe sürekli kayıyordum. 9’da sırta yaklaşık 15 m kadar kalmışken mola verdim. Yorulduğumdan ve tek başıma iniş cesaretim olmadığından maalesef inişe başladım. Yolda BDK denemesinden dönüp Yıldızbaşı denemeye başlayacak Umut ve Seher ile rotanın değerlendirmesini yapıp zirve yapamadım bari etrafı iyice tanıyayım diye aheste aheste heybetli dağları tanıyıp fotoğraf çekerek kampa geri dönüşe başladım. 12’de kamp alanında Taylan beni karşıladı. 12.30’da Taylan ile birlikte bir şeyler yiyip kampı toplarken Umut ve Seher zirvede olduklarının haberini verdiler. 14.15 sularında kampa döndüler biraz dinlenip kampı topladıktan sonra 14.50’de dönüşe başladık. 16.40’da Arpalık’ta Salim Abi ile buluştuk. Rotaya geç girdiklerinden buluşma saatimize de geç kalan Volkanlar’ı bekledik.19’da son ekibinde gelimesiyle Salim Abi’nin traktörüne atlayıp faaliyetimizin sonuna geldik.