09/09/2011 Karasay, Eznevit, Emler Klasik / Aladağlar Gökmen Kıdık,Eren Tandoğan

Tarih: 09/09/2011

Hava Durumu:

Süre: —

Detay:

9 eylül cuma sabah Erenle otogarda buluştuk ve çamardı durağına gittik.Sonra küçük bi yolculuğun ardından Salim abi köprünün ordan aldı bizi.İlk traktör yolculuğumuda orda yaptım.Gelincik kayaların orda indik ve su içip çantaları düzenledikten sonra 12:00 de yola çıktık.Yol boyu su ve beslenmeye dikkat ettik,atıştırma ve sıvı ihtiyacımızı çok iyi karşıladık.periyodik olarak her saat başı düzenli dinlendik.Çok rahat ve güzel bir yürüyüşün ardından saat 17:00 de kampı çelikbuydurana attık.Emlere çıkıp çıkmamak arasında kaldık ve sonra vazgeçtik,yayıla yayıla yemek yedik ve gün batım ıfotoğrafları çektikten sonra sohbet eşliğinde çadırda uyku moduna geçtik.21:00 da yattık.Erenin tulumu çok effective olduğundan eren uyuduğunu hissedemedi bi türlü 🙂

10 eylül cumartesi sabah 8:15 te kalktık,aheste aheste kahvaltı yaptık.Yedigölerden gelen amcalarla sohbet ettik.çok şiddetli rüzgar olduğunu söylediler yedigöllerde,gece -25 lik tulumda üşüdüklerini söylediler.Nasıl bir vücutsa artık.Karaciger kalmamış sanırım.Neyse biz 9:45 te çıktık kamptan ve rotamızı karasaya çevirdik.Geçit bölgesi çok çürüktü.Sırta çıkıp manzarayı görünce çok sevindik.Sırt hattını takip edip 11:15 te karasay zirveye geldik.İlk zirvemiz olduğundan fazla abarttık zirvede oyalanmayı tam 45 dakika.Bu 45 dakika içinde haritamızı açıp gözümüzün gördüğü her yeri haritadan bulduk ve inceledik.bol bol fotoğraf çektik,panaroma çektik,Zirve defterini yazdık,sevdiklerimizle mesajlaştık 🙂 Sonra 12:00 da Eznevite yöneldik,güzel bir iniş çıkışın ardından 13:15 de eznevite vardık.zirvede çayımızı içtik bir an aşağıya düştüğümüzü düşündük ve içimiz çok tuhaf oldu.Kötü bir duyguymuş.13:30 da kampa doğru yol aldık ve 16:00da çelikbuydurana döndük.Yemeğimizi yiyip dinlendikten sonra emlere yöneldik,45 dakikada emlere çıktık,gün batımını izledik.Haritamızı açıp tepeleri vadileri öğrendik.Sonra hava kararmadan kampa yöneldik.Ve tekrar yemek yiyip yattık.Gece hayvanlarla olan yakınlığımızdan pek uyuyamadık.

11 eylül pazar sabah 7:30 da kalktık kahvaltı yapıp 9:30 da kampı toplayıp çıktık.salim abi ile gelincik kayalıkalrın arkasında buluştuk ve saat 13:00 te salim abini menemen sofrasına oturduk :),Niğde otobüsüne bıraktı bizi salim abi.Sonrası Niğdede gezmece yemece.Umuta çarşıda döndüğümüzü bildirdik.Akşam 21:00 gibi eren Mersin bende istanbul yoluna koyulduk

Faliyetin Tanıma açısından etkili ve güzel geçtiğini düşünüyoruz.İlk faliyet performansımız olmasına rağmen gayet güzeldi performansımız.11 eylül pazar günü yapmayı düşündüğümüz kızılkaya ve

sematepeyi yapmak istemedik nedense 🙂

Birde demeden geçemicem,salim abinin gözlerinin mavi olamasına çok