08/10/2011 Eznevit-Karasay Klasik Tanıma/Aladağlar – Oğuzhan Duran, Anıl Molder

Kullanılan Ekipmanlar: 2 Kask, Telsiz, Çadır

Süre:  –

Rapor

8.10.2011 de 9.05 te eski otogara vardık. anıl kış teknikten hatırladığı kadarıyla bizi ilkbahar lokantasına götürdü bi güzel çorbamızı içtik karnımızı doyurduk ve 9.30 çamardı minibüsüyle yola çıktık 10.57 köprü başında indik 11.05 yürüyüşe başladık 14.30 sokulluya vardık biraz soluklandık orda bulunanlarla konuştuk gelincik kayasını bir daha sorduk ne olur ne olmaz diye ama onların dediğiyle bizim bildiğimiz pek uyuşmayınca kendi bildiğimizle ve haritada yazana gore devam edip 15.30 da gelincik kayasının ordaki kamp alanına kampı attık. bi yemek yiyip 16.35 te gece geçeciğimiz için kapıya bi göz atmaya gittik 17.58 te havanın zifiri karanlık olduğu an ile beraber çadıra girdik tekrar bişeyler yiyip 19.00 da yattık.

9.10.2011 2.30 ta kalktık bi kahvaltı yaptık 3.14 te yürümeye başladık 4.40 ta kapıya vardık 7.20-7-30 biraz uyku ve mola (sonra düşününce karasay geçidini kaçırdığımız yerin burası olduğunu anladık) 7.30 tekrar yürümeye başladık 8.45-9.00 yedigöller girişinde bir kayanın dibinde bol rüzgarlı kahvaltı 9.10 kızılkaya ve "Üşüyoruz Duygu Reyiz" çalışmaları

9.30 otobüste beraber geldiğimiz anadolu dağcılık ekibinin pazar günü minibüsler kalabalık olur gecikmeyin yer bulamayabilirsiniz uyarısı düşünerek sonra geri dönüşe geçtik bol bol çarşak sörfüyle "yardır yardır" la 11.40 ta kampa geri geldik salim abiyi arayıp bizi 13.00 te almasını söyledik 13.00 tam saatinde salim abi torosuyla bizi aldı ve sohbet ede ede gittik 14.15 te köyün çıkışında bizi minibüse yetiştirdi ve niğdeye doğru yola çıktık. niğdeye varınca yine ilkbaharın yolunu tuttuk sonrasında şehrin her yerini gereksiz tüm sokaklar dahil olmak üzere anılın zoruyla gezdik ve 21.00 da istanbul otobüsüne bindik. Sonuc olarak zirve olmasa da nerede yolu kacirdigimizi yolun ilerisini ve platoyu taniyip emlere el sallayip donduk kulüpten aldığımız kasklar telsiz ve çadır aynı şekilde teslim edildi.