16/10/2008 Emler Klasik Denemesi/Aladağlar – Kıvanç Esat, Umut Canlı, Naide Gedikli, Zeynep Dodurka

Tarih: 16/10/2008

Ekip: Kıvanç Esat, Umut Canlı, Naide Gedikli, Zeynep Dodurka

Yer/Bölge: Karayalak Vadisi

Rota: Emler Klasik

Kullanılan Ekipmanlar:

Hava Durumu: –

Süre:  –

17.10.2008 cuma sabahı Niğde ye ulaştık. Çamardı dolmuşuna 8.30 da binip 10.30 da köprünün önünde indik. Jandarmaya telefonla bildirim yaptıktan ve son yol tariflerini aldıktan sonra Sokullu ya doğru yürümeye başladık. Sürekli doğru yer mi, nehir yatağı burası mı, aa içindeyiz sanırım soruları eşliğinde güzelim güneş altında ilerledik ve 14.30 civarında kampı attık. Biraz dinlenip bir şeyler atıştırdıktan sonra 17.00 da Karayalak Vadisi’nde keşife çıktık kapının orayı gördükten sonra 19.00 da kampa geri döndük yemek yiyip sıcak bir şeyler içtikten sonra 21.00 de yattık. 2.30 da uyanıp uzun bir hazırlanmanın ardından 04.15 de yola koyulduk. Kapıya kadar gayet tempolu ve şahane ay ışığı altında geçen yürüyüş kapını ordaa ben çantayı umut tan aldıktan sonra benim için kötü gitmeye başladı.kondisyon eksikliğim çanta ile yükselirken ortaya çıktı ve grubu yavaşlatmaya başladım.kapıyı geçtikten sonra 6.15 de mola verdik orada biraz dinlenip beslendikten sonra devam ettik iyi başlasa da ben de tekrar nefesimi kontrol edememeye başladım.umut da yorulmaya başlamıştı. bundan sonra kızlar önde umutla ben arkada devam ettik. 11.30 da çelikbuyduran geçidini geçtik ve Emlerin sırt hattına doğru yükseldik. Ben dinlenmem gerektiğini ve devam etmeyeceğimi söyledim. Umutla ben aşağıda yemek yiyip kızların yükselmesini izledik. Enerjimizi tekrar topladıktan sonra bizde yükselmeye başladık ve yaklaşık 150 metre kala inişe başlamış Naide ve Zeynep ile karşılaştık. Sırttaki bir bölgenin biraz tehlikeli olduğunu o nedenle geçmediklerini söylediler. Ardından 13.30 gibi inişe başladık. Neşeli ve pek de acele etmeden ilerledik. 17.45 de kampa ulaştık. Ekibin yorgunluğu üstüne planladığımız Karasay denemesini iptal ettik. 22.00 da yatıp 9. da kalkarak uyuma rekorunu kırdıktan sonra. 13 de Niğde’ye dönüşe başladık. Şehirde Önce gazozları sonra kebabı çaktıktan
sonra da otobüsümüze bindik.