24/11/2003 Alaca/Aladağlar – Basri Çavuşoğlu, Murat Alkan

Tarih: 24/11/2003

Ekip: Basri Çavuşoğlu, Murat Alkan

Rota: Alaca

Başlangıçtaki planımız 24 kasım Pazartesi sabahı(2 gibi) Alaca 25 kasımı dinlenerek geçirdikten sonra 26 kasım sabahı yola çıkıp Önce Karasay sonra sırtı devem edip Eznevit yapmaktı. Ben ve Murat Alkandan oluşan ekibimiz diğer ekiplerle Pazar sabahı Niğde’ye indik. Traktör yolculuğundan sonra yürümeye başladık. Yazdan kalma diyebileceğimiz bir hava karşıladı bizi. Emli ormanından sonra Akşam Pınarı vadisinin başındaki mağraya (Ali Alperlerin ekibiyle biirliklte)kampı attık. Çadır biraz eğimli olduğu için ufak tefek problemler oldu onun dışında çok rahattı. Bu arada AAÇ ekibine katılan Mimar Sinandan Alp arkadaşımızı da çadırda misafir ettik.

24 kasım Pazartesi yürüyüşe başladık. Avcıbeli ne kadar AAÇ ekibiyle birlikte gidecektik. Bir süre sonra Murat kendini iyi hissetmediğini söyledi. İlk başta diğer ekipten ayrılıp biraz dinlendik ve yürüyüşe yavaş tempoda biraz daha devam ettik. Ama Murat ın rahatsızlığı devam ettiği için toplam yarım saatlik bir yürüyüşten sonra kampa geri dönüşe karar verdik. Akşam Pınarına kamp atmış yolculuk sırasında o akşam Alacaya gideceğini bildiğimiz başka bir ekip(Uğraş’ın babasını ekibi) vardı. Kampa dönüp yerleştikten sonra biraz dinlendik. Muratla konuşup diğer ekibe katılmaya karar verim telsizi de yanıma alıp saat 4 gibi yola koyulduk. Bir süre açılan izden devam ettik sonra izden ayrılıp sağ tarafa döndük. Bu arada yoğun bir sis indi ayrıca başlayan tipi iz açarak yürüyüşü bayağı zor hala getirdi.. İşte burada şehirde yapılacak antrenmanın ne kadar önemli olduğunu anladım. Sis yüzünden Avcıbelini de bulamadık. Hem hava koşulları hemde yorgunluktan dolayı 2 kişiyle birlikte kampa geri döndük. Kampa yaklaştıkça yağan kar yerini yağmura bıraktı botlarım dışında her şeyim ıslandı. Saat 7.30 civarında kamptaydım. Aldığımız habere göre yola deven eden ekipte bir süre devam ettikten sonra Avcıbelini bulamadan geri dönmüş. Uzun bir çadır sefasından sonra kötü giden ve yeni kar yağışı bırakan havadan dolayı dönüş kararı aldık. 26 kasım Çarşamba İstanbuldaydık.